7 Ekim 2013 Pazartesi

Alışverişte Neler Aldım?

                       Dün kardeşimle Torium Avm'de güzel bir alışveriş yapmaya karar verdik. Kardeşimin okulu olduğundan alışveriş işi pazar gününe kaldı. Avm pazar alanı gibiydi.Bütün mağazaları tek tek gezdik. O kadar çok şey varken beğenmekte nasıl güçlük çektik anlayamadık. En sonunda attık kendimizi ''Defacto''ya. Orada gözümüze güzel gelen oduncu gömleği ve trikolardan ikişer tane kaptık. Sezon başlangıcı olduğu için ucuz ürün bulmak çok zordu. Collezzione'dan da 1 triko bir gömlek  kaptığımız gibi soluğu ''choc'nette'' de aldık. Bakalım aldıklarımızı beğenecek misiniz?





Oduncu gömleklerine bayılıyorum. Bu gömleğin bi benzeri sevgilimde de olduğu için elim direk buna gitti.
Collezzione:34,99tl

Reyonlarda bir sürü gömlek olmasına rağmen elime ilk attığım gömlek bu oldu. Bir iki bakındıktan sonra da en güzelinin bu olduğuna karar verdim.
Defacto:29,99tl

İşte bayıldığım renk!
Defacto:29,99tl

Buna bayıldık diyebilirim. Genelde çok kokoş giyinmediğimizden bir triko bir jean bizi kurtardığı için hemen kolumuza attık bunu.
Collezzione:34,99tl

Şu şeker trikoya bakar mısınız :)
Defacto:24,99tl

Resimde ne kadar farklı gözükse de şeker mi şeker bir yavruağzı rengi
Defacto:26,99tl

Ve kapanışımız:
O kadar lezzetli bir şey ki. ağzım yüzüm çikolata ola ola yedim. Tabi bitmesine bir iki kaşık kala patlayacak kıvama gelmiştim :)








0 yorum:

Yorum Gönder

 

©2011Monako Kelebegi | by TNB